فناوری پیشرفته برای واکسن های کمیاب Covid19

فناوری پیشرفته برای واکسن های کمیاب Covid19

شکار با فناوری پیشرفته برای واکسن های کمیاب Covid19

مزیت ناعادلانه برای زیرک فن آوری.

متخصصان فن آوری هندی برای کمک به مردم در زمینه ساخت واکسن Covid 19  نوشتن کد نرم افزاری و ایجاد وب سایت ها ، را شروع کردند.هند هر روز شاهد ثبت حدود 350،000 مورد جدید است . روند کند واکسیناسیون با انتقاد افراد مواجه شده است.فقط دو درصد از جمعیت 1.3 میلیارد نفری آن کاملا ایمن سازی شده است.دولت همچنین واکسیناسیون را برای بزرگسالان از اول ماه مه آغاز کرده است اما ثبت نام در وب سایت CoWIN آن برای افراد 18 تا 44 ساله اجباری است.تهیه اسلات سخت است زیرا تقاضا بیش از عرضه است.

در تلاش برای ساده سازی روند کار ، کارشناسان رایانه از کدگذاری موجود در بستر CoWIN برای ایجاد وب سایتهایی استفاده کرده اند که پس از اجرای جستجوهای خودکار در وب سایت دولت ، نتایج را هر چند دقیقه یک بار ارسال می کنند.هشدارها از طریق ایمیل ارسال می شوند و به چندین گروه چت برنامه تلگرام که هزاران نفر در آن منتظر هستند هدایت می شود.

برتی توماس ،  جستجوی خودکار را برای رزرو اسلات به صورت خودکار انجام داد و سپس یک وب سایت ایجاد کرد. این وب سایت  اسلات ها را بررسی می کند و به حدود 100000 نفر در 60 گروه تلگرامی در شهرهای مختلف هشدار می دهد. این وب سایت under45.in نام دارد.

شیام ساندر گفت که وب سایت وی  هنگام دسترسی اسلات به کاربران از طریق ایمیل اطلاع می دهد.

راکشیث کاربر توییتر گفت: ما به سیاست واکسیناسیون رایگان و عادلانه نیاز داریم. تکنیک هایی که از اسکریپت ها استفاده می کنند تا بتوانند بطور کامل تمام اسلات های واکسن را که باز می شوند رزرو کنند.

R.S. شارما ، مدیریت پلت فرم CoWIN ، گفت اقدامات امنیتی رویترز در حال انجام است و هیچ استفاده ناعادلانه ای از سیستم رزرو وجود ندارد .

“قرعه کشی استرس زا”

برای رزرو  واکسن ، کاربران  بایدبا شماره تلفن همراه خود وارد سایت شده و یک رمز عبور دریافت کنند. کاربر توئیتر ناناکی نوشت: “انجام هر روزه  قرعه کشی استرس زا است.

مقامات بمبئی در دفاع از خود در توئیتر نوشتند که تمام تلاش خود را می کنند.

کسانی که در مناطق روستایی دسترسی به اینترنت پرسرعت یا تلفن های هوشمند ندارند ، قطعاً نمیتوانند در سیستم رزو وارد شوند.

منبع :www.itnews.com.au

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.